A barátságosabb módszer, ha először az adott céggel próbálunk közösen megoldást találni. Ha nem túl segítőkészek, akkor jöhet a kevésbé barátságos megoldás a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság.
Merjünk TUDATOS VÁSÁRLÓK lenni!
A barátságosabb módszer, ha először az adott céggel próbálunk közösen megoldást találni. Ha nem túl segítőkészek, akkor jöhet a kevésbé barátságos megoldás a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság.
Merjünk TUDATOS VÁSÁRLÓK lenni!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.